Translate

wtorek, 1 października 2013

Harry i Zoe część 12# Sezon 1#



Gdy zbliżaliśmy się już do domu zauważyliśmy Malika biegnącego w naszą stronę.
-Hej Piękna, Hej Hazz - Widziałam złość Harry'ego na Zayna gdy to powiedział..
- Cześć, co się stało?
- Musimy iść Harry.
- Ale co? Gdzie ?
- Mamy za godzinę Koncert... - O nie myślałam, że zaraz eksploduje, to miał być wspaniały dzień. Ehh chyba pomarzę.
- O Fuck! Zapomniałem.
- Mogłeś mu powiedzieć wcześniej patrz jak on wygląda, jest cały przemoczony.
Wkurzyłam się ale nie dawałam bo sobie tego poznać, gdy Harry i Zayn poszli to szybko wzięłam komórkę i wystukałam numer Danielle, Eleanor i Perrie.
- Halo? Cześć wpadniecie? Oglądniemy jakiś fajny film? Hmm ?
Zgodziły się, poszłam na górę wziąć szybki prysznic i się przebrać ogarnęłam salon i zaczęłam szukać jakiś fajnych filmów na oglądanie.
Doszło głośne pukanie do drzwi z myślą, że to dziewczyny szybko zeszłam ze schodów i podążyłam do drzwi. 
- Cześć Zu 
-Czego ty chcesz ? - O nie to Taylor.
- Wiesz myślę, może chcesz wytłumaczyć ostatnią sprawę.
- Ja ci do powiedzenia nic nie mam więc możesz już spokojnie się udać gdzie indziej.
- Ty myślisz, że Harry będzie twój?
- Dla twojej świadomości już jest więc spierdalaj!
Zamknęłam przed ,,Nią'' drzwi i zamknęłam na cztery spusty, niestety muszę przyznać ale boje jej się...
30 minur później przyszły dziewczyny, oglądnęłyśmy film ,,Rasa'' i położyliśmy się spać.
Tak we trójkę w jednym łóżku haha. 

Brak komentarzy: